Hopp til innhold

Kontaktpersoner

Nina Engmo, daglig leder i Inter-Data siden april 2000.

  • Nina Engmo har bred erfaring fra regnskapsbransjen siden 1990.
  • Hun har arbeidet i Inter-Data siden 1991.
  • Nina er autorisert regnskapsfører og medlem av NARF, (Norges Autoriserte Regnskapsføreres Forening)
  • nina.engmo@inter-data.no
  • Tlf.nr 901 95 901

Nina jobber gjerne med følgende oppgaver:

  • Veiledning i forbindelse med omdannelse/ valg av selskapsform.
  • Stiftelse samt utfylling av nødvendig dokumentasjon til Foretaksregisteret.
  • Skattespørsmål og økonomispørsmål for øvrig.
  • Periodeavslutning/ regnskapsrapportering til styret og andre interessenter.
  • Regnskapsanalyse ved f.eks ønske om endring av finansieringsstrukturen.
  • Budsjetter
  • Fullstendig årsoppgjør med offisielt regnskap, noter og forslag til styrets årsberetning. Alt leveres nå enkelt fra oss via Altinn.
  • Selvangivelse og tilhørende likningspapirer.
  • Ajourhold av aksjonærregisteret.
  • Arbeider ofte mot Inter-Datas server/ eller på kundens eget datasystem når hun er ute hos sine kunder.
  • Formidling av kontakt med gode, lokale revisorer, inkassoselskap og andre leverandører du kan ha behov for.

bilde


Jorun Lien Bønøgård, regnskapsmedarbeider, ansatt siden 1993.

  • Jorun har jobbet i flere år på lønningsavdelingen i en større bedrift.
  • Fra 1993 har hun vært ansatt som regnskapsmedarbeider på Inter-Data.
  • Jorun jobber tett opp mot lager-/ ordreavdelingen for et større selskap. Dette forutsetter jevnlig kommunikasjon via mail og evne til å arbeide i team.
  • jorun.bonogaard@inter-data.no
  • Tlf.nr 69 213190

Joruns øvrige arbeidsoppgaver er:

  • Daglig ajourføring av regnskaper samt perioderapportering til kunder
  • OCR-import, dvs elektronisk import av innbetalinger fra våre kunders kunder
  • Remittering, dvs betaling til leverandører på vegne av våre kunder
  • Lønnsadministrasjon med innrapportering av skattetrekk og arbeidsgiveravgift
  • Registrering i arbeidstakerregisteret samt produksjon av lønns- & trekkoppgaver
  • Kommunikasjon med det offentlige på vegne av kunder
  • Korrespondanse på vegne av kunder
  • Oppfølging av egen kundeportefølje med de tjenester hver enkelt kunde har behov for til enhver tid

bilde


Britt Vik Bergstrøm, regnskapsmedarbeider, ansatt i mai 2000.

  • Britt ha lang erfaring fra servicenæringen.
  • Hun har god kjennskap til butikkdrift, bl.a som avdelingsleder i en større klesforretning i Halden.
  • Forut for det arbeidet hun som tannlegesekretær i flere år.
  • I en årrekke har hun også ført regnskapet i en lokal barnehage.
  • Dette er hun spesialist på, og har nå ansvaret for alle våre "barnehage-kunder".
  • britt.v.bergstrom@inter-data.no
  • Tlf.nr 69 213190

Britt utfører disse oppgavene til daglig:

  • Daglig ajourføring av regnskaper samt perioderapportering til kunder.
  • Faktura- og OCR-import, dvs elektronisk import fra kundens fakturasystem samt innbetalinger fra våre kunders kunder
  • Remittering, dvs betaling til leverandører på vegne av våre kunder
  • Lønnsadministrasjon med innrapportering av skattetrekk og arbeidsgiveravgift
  • Registrering i arbeidstakerregisteret samt produksjon av lønns- & trekkoppgaver
  • Kommunikasjon med det offentlige på vegne av kunder
  • Korrespondanse på vegne av kunder
  • Oppfølging av egen kundeportefølje med de tjenester hver enkelt kunde har behov for til enhver tid

bilde


Daiva Adukone, regnskapsmedarbeider, ansatt i 2011Nina 

  • Daiva har 4,5 års bachelorutdanning innenfor bedrifts- og offentlig administrasjon.
  • Hun har flere års erfaring fra arbeid i butikk og med administrasjon i større organisasjoner
  • Daiva har skriftlig og muntlig eksamen i norsk fra 2010
  • Under praksisperioden i Norsk- var hun ute på bedrift. Hos oss arbeidet hun med ajourføring av våre administasjonsverktøy.
  • Daiva fullførte deretter regnskapskurs, samtidig som hun hadde full opplæring og praksis innen bokføring på Inter-Data.
  • Av språk beherskes litauisk, russisk, engelsk og tysk
  • daiva.adukone@inter-data.no
  • Tlf.nr 480 72 782

Daiva utfører disse oppgavene til daglig:

  • Daglig ajourføring av regnskaper samt perioderapportering til kunder.
  • Fakturering på vegne av våre kunder
  • Lønn og tilhørende innrapportering til myndighetene
  • Kommunikasjon med det offentlige på vegne av kundene
  • Korrespondanse og kommunikasjon med kundens leverandører etter behov
  • Oppfølging for øvrig, av egen kundeportefølje med de tjenester hver enkelt kunde har behov for til enhver tid

bilde

Share on Facebook